۱۴۰۱ مهر ۴, دوشنبه

واکنش تند سردار آزمون و علیرضا بیرانوند به اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی +عکس

 


به گزار تازه‌نیوز، علیرضا بیرانوند در یک پست اینستاگرامی در واکنش به مرگ مهسا امینی و اعتراضات خیابانی روزهای اخیر، با بیان این‌که سکوت دلیلی بر بی‌تفاوتی نیست، تاکید کرد: به‌دلیل احترام به قوانین تیم ملی و حساسیت مسابقات جام جهانی در این چند روز سکوت کردم.  

متن کامل پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند که با هشتگ مهسا امینی منتشر شده، به این شرح است: سکوت بنده دلیلی برا بی‌تفاوتی نسبت به حال هموطنانم نیست. تنها به دلیل احترام به قوانین تیم ملی به‌جهت حساسیت مسابقات جام جهانی در این چند روز سکوت کردم تا به زعم خود با کسب بردی بزرگ شما را خوشحال کنیم ولی کسی از برد ما خوشحال نشد با تمام وجود ناراحتی شما را درک کردم. مادران، خواهران و دختران وطنم صدای من صدای شماست و ندای درونم هم‌نوای با شماست. هموطنانم! فرزند کوچک شما مردم ایران با تمام وجود از خواست و اراده شما حمایت می‌کند و در کنار شماست. 

سردار آزمون هم با یک استوری تند نسبت به اظهارات عجیب حسن عباسی علیه فوتبالیست‌ها و وقایع این روزهای کشور واکنش نشان داد.

آزمون در اینستاگرام خود نوشت: به‌خاطر قانون تیم ملی تا الان نتونستیم چیزی بگیم تا اردو تمام شه، ولی دیگه طاقت نیاوردم؛ تهش میشه خط‌خوردن من از تیم ملی که فدای یه تار موی زنان ایرانی! به هیچ عنوانم این پیام پاک نمی‌شه بخوان هر کاری بکنن… زنده باد زنان ایرانی




روز جهانی منع خشونت علیه زنان، بزرگداشت ۲۵ نوامبر

اعمال محدودیت‌های تازه برای توماج صالحی در زندان؛ مجازات به دلیل اطلاع‌رسانی

  توماج صالحی، رپر معترض زندانی در پی اعتراضات گسترده علیه صدور حکم اعدام برای توماج صالحی و «اطلاع‌رسانی در فضای مجازی» درباره شرایط این رپ...